زیباترین نامها برای زیبا پسندان __ BestNames.TK

زیباترین نامها برای زیبا پسندان __ BestNames.TK

تقدیم به پیشگاه امام جواد علیه السلام
زیباترین نامها برای زیبا پسندان __ BestNames.TK

زیباترین نامها برای زیبا پسندان __ BestNames.TK

تقدیم به پیشگاه امام جواد علیه السلام

محمد محبوب ترین نام در اروپا و خاورمیانه

 

 

 

 

  

نام آخرین پیامبر الهی آن زیباترین روح پرستنده آن بهانه اصلی خلقت امروز در صدر نامهایی که مردم خاورمیانه و بخش قابل توجهی از اروپا برای کودکان خود انتخاب می کنند قرار گرفته !

 

 روزنامه «دیلی تلگراف» انگلیس با ارائه ی گزارشی در زمینه نام‌گذاری نوزادان پسر متولد شده در این کشور، محمد را رایج‌ترین و محبوب‌ترین نام در انگلستان معرفی‌کرد.
به گزارش سرویس دین و اندیشه خبرگزاری انتخاب ، روزنامه دیلی تلگراف در این گزارش اعلام‌کرد: در حال حاضر، بیشتر مسلمانان انگلیس نام نوزادان پسر خود را محمد گذاشته و انتظارمی‌رود، در پی افزایش میانگین زاد و ولد مسلمانان مهاجر بنگلادشی و پاکستانی در انگلیس، محمد، بیشترین نامی باشد که در انگلستان انتخاب ‌می‌شود.
در ادامه ی این گزارش آمده‌است: در سال گذشته میلادی، نام 5991 نوزاد پسر متولد شده در انگلستان محمد نهاده‌ شد که بعد از اسم ‹ جک › با 6928 نام، بیشترین نام برای نوزادان پسر در این کشور بود.
محمد انور ، استاد عراقی دانشگاه «وارویک» انگلستان در این‌باره گفت: مسلمانان بیشتر دوست‌دارند نامی که برای کودکان خود انتخاب‌می‌کنند با مقدسات دینی آن‌ها ارتباط داشته‌باشد.
وی افزود: با توجه به این‌که بیشتر مسلمانان ساکن انگلستان عموماً جوان هستند‌، می‌توان انتظارداشت که آمار زاد و ولد مسلمانان افزایش‌یابد و بر شمار نوزادان پسر با نام محمد افزوده‌شود.

 
همچنین پیش از این منابع دولتی انگلیس اعلام‌کردند: نام محمد در بررسی‌های اولیه در رتبه بیست وسوم فهرست اسامی گذاشته ‌شده بر روی نوزادان قرارگرفت، اما پس از جمع‌آوری 14 نوع نوشتن این اسم، نام محمد در رتبه دوم قرارگرفت.
مجله «تایمز» نیز با ارائه گزارشی با همین موضوع آورده‌است: تا پایان سال جاری میلادی نام محمد در انگلستان به رتبه اول خواهد رسید.

 

  برای تحقیق بیشتر بخوانید :

 

پیشروی نام محمد در دانمارک

پس از اینکه چند روز پیش مقامات مسئول در دانمارک از افزایش نام "محمد" در کشورشان خبر دادند، دفتر آمار بلژیک نیز اعلام کرد که نام «محمد» یکی از محبوب ترین نام‌های برگزیده شده برای نوزادان در این کشور اروپایی در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸میلادی بوده است.

دفتر آمار بلژیک در ادامه افزود: در سال گذشته میلادی 235 نوزاد در بلژیک "محمد" نام گذاری شده‌اند و این آمار نشان دهنده آن است که این نام از محبوبترین نام های برگزیده شده در این کشور بوده است. بعد از آن نام «آدم» قرار دارد که بلژیکی ها آن را برای 169 نوزاد برگزیده‌اند.

براساس این گزارش نام «امین» ششمین نامی است که مردم بلژیک بر روی نوزادان خود قرار داده‌اند و نام‌های «ایوب» و «مهدی» نیز در فهرست نام‌هایی است که مردم این کشور علاقمند هستند تا آنها را برروی نوزادان خود قرار دهند.

اما در میان دختران نیز نام «آیه» سومین نامی است که مردم بلژیک بر روی نوزادان خود قرار داده اند و نام های «یاسمین» و سلمی» در رده هشتم این فهرست در سال 2007 قرار دارند.

در طول سال جاری میلادی نیز نام های «لینا» و «ساره» برای دختران و نام‌های «ناتان»، «لوکاس» و «نوح» برای پسران نیز بیشترین آمار انتخاب شده از سوی مردم بلژیک برای نام گذاری فرزندانشان را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است بلژیک یکی از کشورهای مهاجر پذیر قاره اروپاست که بعد از جنگ جهانی دوم شمار مهاجران آفریقایی که از شمال این قاره به آن مهاجرت کردند، همواره رشدی فزاینده داشته است. این کشور اروپایی دارای رشد منفی جمعیت است و رشد جمعیت آن 1- درصد اعلام شده است.

ناگفته نماند تقریبا تمام این نوزادان دانمارک که چنین نام های اسلامی برای آنان انتخاب می‌شود، از خانواده های دانمارکی مسلمان تبار هستند که ریشه و اصول بیشترشان به کشورهای اسلامی باز می‌گردد.
منبع: فرهنگ انقلاب
شیعه آنلاین

 

 محمد ؛ محبوب ترین نام           "محمد" محبوب ترین نام در کشور هلند!                 محمد محبوب ترین نام در کشور بلژیک               ((محمد))؛ محبوب ترین نام در انگلیس                "محمد"رایج ترین نام سال2008 انگلیس                محمد" محبوب ترین نام در 4 شهر بزرگ هلند اعلام شد

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد