زیباترین نامها برای زیبا پسندان __ BestNames.TK

زیباترین نامها برای زیبا پسندان __ BestNames.TK

تقدیم به پیشگاه امام جواد علیه السلام
زیباترین نامها برای زیبا پسندان __ BestNames.TK

زیباترین نامها برای زیبا پسندان __ BestNames.TK

تقدیم به پیشگاه امام جواد علیه السلام

اینجا یک سایت مرجع نیست !

قابل توجه بعضی از دوستان که با مشاهده لینک وبلاگ توی موتورهای جستجو به سراغش می آند باید عرض کنم که متأسفانه وبلاگ زیباترین نامها برای زیبا پسندان یک وبلاگ مرجع نیست و پستهائی که گذاشتیم بعضا برای ارائه لیستی از نامهای خوب و بعضا بررسی بعضی از نامها و بعضی وقتها برای بررسی ظلمی هست که در حق بعضی از نامها شده

وقتی مطلبی که دنبالش می گردید اینجا پیدا نکردید ناراحت نشید و لطفا فحش هم ندید/ بله اگه بنده مغازه تبلیغاتی باز کرده بودم و وبمستری می کردم یه چیزی ولی حالا که خودتون می بینید که به جز تبلیغات مختصری که خود سایت بلاگ اسکای می ذاره و ما حق حذفشو نداریم هیچ تبلیغاتی توی این وبلاگ نیست

اگه خودتون به آپدیتهای وبلاگ نگاه کنید متوجه می شید که من وقت زیادی برای کامل کردن مطالب ندارم

البته از همه دوستانی هم که با وجود تمام نارسائی ها از بنده تشکر کردند و محبت داشتند و مطالب رو نقد و بررسی کردند تشکر می کنم

و من الله التوفیق

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام مارو مسخره کردید یا خودتونو پس اسماتون کجاست

گفتم که اینجا یه سایت مرجع نیست ولی خوب باشه

ابوالفضل سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ http://motazad.blogsky.com

سلام
دارم یه لیست اسامی جمع می کنیم که نرم افزار کوچیک بسازم بذارم رایگان تو وب.
در نظر دارم یه جورایی روی اسم های مذهبی بیشتر تبلیغ کنم.
شما هم آدم دغدغه مندی هستین، اگر کمک کنین ممنون میشم
برای جزئیات کار اگر مایل بودین بهم ایمیل بزنین

سلام بر شما امیدوارم موفق باشید متاسفانه فرصت من خیلی کم هست امیدوارم بتونید بهترین نرم افزار رو در رابطه با اسامی بسازید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد